Busiga vovvar.

Styrde volvon mot Boden och pojkvän igår. Mira och jag. Hon låg i framsätet hela vägen och höll mig sällskap och hörde en sjungande matte, stackarn ;) Så lilltösen har sovit borta. Vi roade oss själva i lägenheten några timmar eftersom pöjken var ute med skoter och när man säger att man ska komma hem en tid så blir de typ tre timmar senare ;) Men så är de med mig och hästeriet också.. hihi..Vi gick på en liten promenad, eller en ganska lång promenad blev de. Sen lagade vi mat och roade oss själva ett tag :)

Vi får till Överkalix idag och hälsade på lilla bamse, hon fick träffa två andra hundar också. En liten mops och en stor golden. Så lillhjärtat har haft mycket att göra i helgen, hon sov så gott påvägen hem och hon sover än!;) Lillvännen:)

 

 

 



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0