26 Oktober



Jadu, Nu har jag fått för mig att jag ska börja skriva blogg. Kan ju avslöja att jag är sämst på att skriva bloggar och sånt. Men jag tänkte iaf göra ett försök =)

Nu är det en veckas lov, Gud så skönt. Det behövde jag verkligen. Känner mig helt slut. Men nu ska jag ladda upp ordentligt.

Förra skolveckan var faktiskt ganska skön vi slutade till lunch måndag och fredag. sedan hade vi sovmorgon tisdag och onsdag till 12.25. Sen var vi lediga hela torsdagen. Hade traktorövningar typ hela dagarna. Riktigt kul faktiskt. Det är kul att köra traktor tro det eller ej! Var först lite nervös att jag skulle köra in i något eller någon. ;P Men otroligt nog inträffade inga sånna incidenter. Är värsta proffset på att köra traktor nu.Haha ^^  I fredags hade vi en lektion. Växt och djurliv. Ganska onödig lektion faktiskt. Till och med läraren tyckte det. Eftersom att vi var lediga torsdagen så hade dom flesta som bor på internatet åk hem. Så vi var 4 st kvar i klassen ;P Vi tittade på massa äckliga insekter i mikroskop.

men nu ska jag ta och fara till stallet och rida pojken min <3

Bloggar mer sen...

Pussochkram <3




                                             Traktorkörning =D

RSS 2.0