Anmält mira till utsällning.

Har anmält Mira till sin första inofficiella utsällning som kommer att vara den 24/3 i kusmark. Hon ska vara med i valpklassen 4-6 månader. Vi får se hur de går, de blir roligt att testa då jag nästan inte vet hur de går till på en utställning. Så vi får väll hoppas att vi inte skämmer ut allt för mycket! ;) Tänkte vara med den 15 april också när Lapphundsklubben har en utställning bara för Lapphundar på Grans!

Vi har varit på en härlig promenad idag i vårsolen jag och lilltösen. I skogen efter skoterspåren. Då tränade jag bl.a lite inkallning och gå fint vi sidan. Kan ju bjuda på några bilder jag tog idag.

finaste lillgumman <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0