Studenten närmar sig med stormsteg

Altså studenten närmar sig verkligen med stormsteg nu! Jag vet inte om jag riktigt har insett hur lite de är kvar, jag har så blandade känslor jag längtar något ENORMT. Samtidigt som de också känns ganska så sorgligt att lämna Grans. Jag trivs så otroligt bra på den skolan. Jag insåg även idag att jag är klar med alla kurser, alltså så är allt skolarbete över, hur otroligt är inte de !? För några veckor sen så var de så mycket så jag trodde nästan inte jag skulle hinna med allt och få slutbetyg i alla ämnen.  Alla saker jag har gruvat så mycket för att göra, är bort gjorda, Projektredovisiningen, svenska nationella talet m.m, skön känsla!!. Nu vill jag bara veta vad jag får för betyg i vissa kurser som vi inte har fått veta än. Och snart är de studentbal också! iiiiih,va spännande :D

Igår efter lunch så for vi som valt individuella valet häst ut på långtur med häst treorna. Med ryttare och häst & vagn. Jag red på Bella Mi, "Bella" en av mina favoriter på Grans. Vi red (och körde) allihopa till en hästgård i Böle och grillade korv och Marsmallows och fikade, Jag ÄÄÄLSKAR att fara ut och rulla på i galopp länge, de är en sån härlig känsla! Jag lite träningsvärk idag, men de ska man få, annars har man inte ridit ordentligt! :)

Red även mitt eget lilla monster igår på plan. De är så bra att de har kommit upp staket på 4h planen nu, de är helt perfekt när jag ska rida Tantra. Vi skrittade och travade själva runt på planen, och de funkade bra. Man måste bara börja vara lite mer bestämd med henne, annars blir hon för bekväm . Jag är så sugen på att ringa till Sylvia nu och boka lite lektioner så vi kan få lite tips och träningsråd. Men först måste hon komma över sin lastningstjurighet som hon har kommit på helt plötslig. Så att vi får med hon hem igen när vi ska därifrån.








Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0