Klättring med häst

Helg nu. Skönt! Men nu är de faktiskt inte jobbigt att gå skola, nu när allt är klart och man bara behöver ta det lugnt. Känns som att man bara vill komma på skolan så mycket som möjligt för att ta tillvara på tiden som är kvar. Jag kommer sakna allt! Tre år på Grans har gått så otroligt fort, så de är inte sant, och jag trivdes så bra från första början. Men när man började i ettan så tänkte man att studenten var så oändligt långt borta. Men nu är man snart där!!

Idag har de varit en otroligt skön skoldag, en såndära dag man bara blir upp piggad och glad av, vi hade nämligen bara HÄST på schemat idag. Vilket vi alltid har på fredagar, men vissa dagar är härligare än andra. Vi tog de lugnt på morgonen och pysslade med hästarna vi tre som var där och sen for vi ut till ett Sandtag och klättrade med hästarna, och Galopperade i skogen efter sandstigar. Jag red Lilla Bella den här gången också! :) På måndag har vi också ridning, de blir sista ridningen vi har på Grans. De ska vi ha lite Cavaletti och Markarbete!

Nu ska jag strax fara vidare till Min lilla Buse och fixa och pyssla lite grann. <3


Lilla Bella Mi!



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0