För jag har tagit STUDEEEENTEN!!

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeenten, Fyfan va vi är bra!!!

Jag har haft fullt upp hela studentveckan, och fredagen kan bara beskrivas med ett ord! UNDERBAR! Hade så sjuk kul, och detta är anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen. Jag antar att de ska vara så studentveckan! ;)

Nu känner jag mig nästan lite deppig för att de är slut eller inte bara nästan jag gör de., men vi måste fortsätta umgås mina underbara kompisar som vet vilka ni är! :D<3

GRANS !!!!<3  Tack för en underbar tid!! (Känns nästan som jag ska börja gråta nu *snyft*)


Postat av: jenny

jaaa vi måste hitta på någonting snart tycker jag =O =D

2011-07-03 @ 21:18:54

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0