Saknar dej älskade hund!

Älskade Lina.


Jag drömde om henne inatt, jag hörde hon skälla när jag var uppe på mitt rum de var så verklighetstroget, de var precis som lina låter. i drömmen sprang jag när och kollade och då såg jag hon springa omkring ute på gården och busa och hon såg ut precis som hon brukar göra. Sen helt plötsligt såg hon hemsk ut, hon hade nästan inge päls kvar på huden och var helt utmärglad. Jag vaknade med en liten klump i magen faktiskt.

 

 

I 12 år har vi haft turen att få ha världens bästa hund i familjen. Livligare och gladare hund finns nog inte. Lina var en älskad familjemedlem. De är så tomt utan henne. Jag saknar dig så otroligt mycket...De är så konstigt att inte ha någon Lina här. Lina var ju våran hund. Hon var alltid med överallt, alltid med på allt med samma glada humör. Ivrig,sprallig och full av energi. In i de sista. ÄLSKADE HUND. jag saknar dig, VI saknar dej!!!

R.I.P LINA 2000-2012
Älskade vän!<3

 


Postat av: pilate classes

Hi there! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it's new to
me. Anyways, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking and checking back often!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0