Äntligen en liten uppdatering!

De kanske är dags för en liten uppdatering, de blir inte så många. Men tack vare vädret idag hade jag inget annat för mig just för tillfället. De är ju värsta höststormen nästan, regn,kallt och blåsigt. Men oj vilken bra sommar jag haft både väder mässigt och i övrigt.. Och förhoppningsvis är den väll inte riktigt riktigt slut än. Vi får väll hoppas att detta väder inte fortsätter så länge.

Jag har dock tänkt uppdatera många gånger...men internet har krånglat från och till. Så jag har inte orkat när man har annat bus för sig! ;)

Tanten fick sig en liten vila när de var PDOL och direkt efter de åkte jag och min bästa pojkvän upp till Nikkaloukta några dar tillsammans<3

Jag, Emma och Jenny jobbade fredag och lördag på pdol området med att visa upp kaninhoppning i Granlandet. Och då fick vi gratis helhelgsarmband och gick därför såklart alla tre kvällarna och hade super kul! Mycket skratt, bus, dansande och sena nätter. De var så...JÄVLA roligt! :D Vi hade fullt upp hela helgen lång! :)

Sen direkt på söndagkväll så åkte jag till pojken min i Boden och på måndag åkte vi iväg mot Kiruna och Nikkaloukta. Där vi hade hyrt en liten mysig fjällstuga två nätter. Vi red en liten tur med islandshästarna från ofelas. Jag red på lilla Elja och Niclas på Hjörtur. Nästa dag gick vi till Ladjujavre och åt renburgare på lap dånalds och kollade på utsikten. Vi hade de hur mysigt som helst :) Jag älskar de där stället!

Jag lägger in lite bilder sen istället för att skriva en massa. De är säkert roligare att se än tråkigt text ;)

Älskling <3

 











Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0