Vild och galen 25-åring

Hejhallå. Dagen har bestått av stallet och pluggande. For till stallet imorse, och hade med mig kameran och tänkte fota lite, precis när jag är i hagen och plockar fram kameran kommer solen, hur perfekt som helst! (: Jagade på han lite försiktigt i hagen då jag ville ha några fina bilder när han springer. Men istället blir han helgalen, i princip utan att jag gör någonting, han jagade på harry också, och dem blev hel tokiga, jag fick springa ut ur hagen då dem blev lite väl närgångna med sitt bus, haha. Vild och galen 25åring hade jag idag. Har nog aldrig sett han göra så många söta studsningar, bocksprång på en gång. Haha :') Dem fortstatte busa ett bra tag, så jag försökte lugna ner honom efter ett tag.Då jag tyckte det räckte Haha. Men roligt var det att se honom så glad! När han slutat busa så var han hur lugn som helst igen. Så då tog jag in honom och for ut på en liten ridtur, det blev rövelrundan. Det var riktigt härligt, med sol och så är det så vackert överallt med snö och frost i träden.Annars så har jag pluggat ikväll. Och sett på oth såklart ;) Hunnit se två avsnitt till.

Ni kan ju förbereda är på en bildbomb med bus bleiki bilder senare, än så länge lägger jag bara in två

Lillprins :')



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0