Varit med Malin

Hej hallå,
Har varit med Malin ikväll och hon har fixat en jätte snygg ny design ut mig, Skumt nog så syns den inte på min dator, den gamla ligger kvar här. Så jag vet inte om andra ser den, men jag kollade på pappas dator och då syntes den, så förhoppnigsvis ska den väll synas här också snart. Förutom att sitta vid photoshop så har vi hunnit med att spela lite tv spel, och så har jag fått lite filmer, och OTH!! :D Sen åt vi ost och kex och drack coca cola gjord i deras soda stream. och så var vi ut och hälsade på hennes lurviga hästar! :) en trevlig kväll! :D

Nu ligger jag i sängen, med pontus. Han har nyss kommit hem, han har varit ute i 2 dagar,så vi började undra vars han hade tagit vägen, han brukar inte vara ute på så långa utflyckter när det är såhär kallt. Men nu är han hemma och ligger i min varma säng med mig! :D

Postat av: jenny

Jag ser din nya design. Blev jätte fin :D<3

2010-01-04 @ 12:05:29
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0