Ridtur i kylan

Hola.

Måste bara börja att säga att one tree hill är så bra! Går inte se sig mätt på, nu har jag precis sett första avsnittet av säsong 3. Hihi, jag tror jag börjar bli lika beroende som Malin var ! ;) Idag har jag iallfall varit till stallet och ridit min prins, Mamma föjde med på skidor. vi for hela rundan. Det var kallt dock, jag var tvungen att gå brevid ett tag för att få upp värmen. Men nu är det vinter så det är bara bita ihop. Men har ni tänkt på att vi går mot vår, och att det börjar ljusna. Det känns läänge kvar. Men när vi är där kommer vi tycka att det gått fort.

Men nu är det snart dax att natta lillkillen.





Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0