Pontus

Hejhej,

nu blir det snart att sova, ligger som vanligt i sängen med datorn, haha. Gud så skönt att ha bärbar dator. Iallafall imorse for jag och Mamma till veterinärkliniken med pontus, dem tvättade rent såret, och det såg ju inte mysigt ut kan jag säga,Har inte sett på det så noga förut, men dem kunde iallafall inte säga vad utslagen beror på just nu, men vi ska ge honom antibiotika i 15 dagar och om det försvinner då så behöver vi inte göra nått mer, men om det inte försvinner eller kommer tillbaka så ska vi in och ta prov så man kan se vad det är för nått, men försvinner det av antibiotikan så är det bara en vanlig infektion. Så nu måste han bara komma in varje dag så han får sin medicin.

Annars idag har jag sett typ 4 avsnitt av OTH. Jag har bara ett avsnitt kvar av säsong 3 nu. Sen har jag varit i stallet, och fixat, städade bort julpyntet också. Blev ingen ridning idag heller, kändes för kallt ;(
Men imorgon kanske det förhoppningsvis är varmare.
Puss godnatt <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0