Nytt år, nya möjligheter.

Hellu.

Första dagen på 2010, nytt år, nya möjligheter! (:
Nå, idag sov jag ganska länge. Sen for jag och Mamma till eljuspåret och åkte skidor, hiihi. Jag är inte bra på det, tar mig knappt upp i backarna, och när jag ska nerför så kan jag inte styra. Haha. Men det gick gode bra ändå, det var härlig! Sen traskade jag iväg till stallet och gjorde klart allt där. Just före jag skule hämta bleiki ur hagen så var det någon i närheten som smällde fyrverkerier, så min häst fick panik, jag höll inte på att få in honom, han vågade knappt gå ur hagen, och sen ville han inte in i stallet heller, och han var helt skärrad. Så jag funderade på att skippa ridnigen, men maria skulle ut med chessi samtidigt så då följde jag med henne eftersom han blir lugnare med en annan häst i närheten. han var betydligt lugnare efter ett tag i stallet, så det var inga problem!:)

Har varit med Malin ikväll, vi har inte gjort så särskilt mycket, svamlat på, sett one tree hill och så sparka vi till stallet och natta lillkillen, sen såg vi ännu mer one tree hill och hann med att spela spel en liten stund. Trevligt, trevligt! :D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0