Individuella valen

Hej. Sitter nyduschad i min morgonrock, det borde inte kallas morgonrock, för man kan ju faktiskt använda den på kvällen också. Haha, smaskar på mitt godis jag köpte på väg till bussen. Jag ljög när jag sa att microbiologin skulle starta idag, haha. Jag är väldigt tjorvig, håller inte reda på saker ibland ;) Den börjar iallafall imorgon, om någon ville veta, det låter som en ganska tråkig kurs, men man måste ha den och några till för att få "zoo sertfikatet" och det vill jag ha, då får man öppna djuraffär och sånt.

Men nu till det roliga, indiividuella valen har börjat och jag har ju som sagt valt häst. Vi gjorde inte så mycket idag, gick igenom lite, och pratade om vad vi skulle göra framöver, fick skriva vad vi kunde o.s.v. Sen fick vi lära oss ta på olika selar. Det blir både ridning,stallskötsel och körning. Vi ska få göra en massa saker, Kul kul!! Det kändes väldigt bra, längtar tills vi får börja på allvar! Vi fick en stallbok också, det är typ som en kalender där man kan skriva ner vad man gör, tror jag ska använda den hemma också.

Har varit ut och ridit på lillhästen ikväll, red lite i byn. Det var så härligt! (:
om ett tag blir det sängen så,
puss godnatt <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0