Hejdå Jullovet.

Godkväll. Känner mig inte alls taggad för skola imorgon, det känns faktiskt riktigt deprimerande. Visst jag längtar efter kompisarna och så ska jag ju börja rida en gång i veckan! (Y) men det andra kan jag gärna vara utan, stiga upp tidigt, gå till bussen i alla väder, sitta inne i skolan med massa tråkiga lektioner hela dagarna när det är sol och fint ute. Jämt ha en massa tider och passa, alltid samma rutiner,läxor, prov eller näe, nu låter jag ju nästan för negativ, jag tycker om min skola jätte mycket oftast. Meen just nu känns allt bara... Bläää, det är det dåliga med lov, alltid lika tråkigt när dem tar slut. Men nu är vi ju dock inne på vårterminen, vilken innebär att vi går mot vår, och sen kommer sportlovet, och påsklovet och efter det är det ju nästan sommar. Så man har ju något att se framemot, eller? (:

Idag har ridit lillprisen hela rundan, det var ju 0 gradigt idag, så det var jättehärligt, man behövde inte frysa. Tänk för någon dag sen var det 30- och nu är det 0 nästan +. Tänk så fort det ändrar.

Igår kväl så kom Malin hit och sova här, vi for till Ica och handlade lite gott, och sen nattade vi bleiki, och sen satt vi vid datorerna och pysslade med lite allt möjligt. Sen såg vi film Picture this. och så såg vi en bit av oth efter det, det blev ganska sent, men det är ju det som är meningen. (:

Nu ska jag snart fara till stallet och natta lillkillen,
puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0