Heeeelg

Nu är det fredag och helg! (y) Så härligt. Jag älskar att vi slutar så tidigt varje fredag. När jag kom hem från skolan så åt jag pizzan jag köpte i öjebyn, och sen låg jag bara i sängen och såg två avsnitt av oth, sen gick jag iväg till stallet och mockade och allt det dära, ni vet. Sen har jag sett två avsnitt till av One tree hill, har bara några avsnitt kvar på säsong fyra, sen har jag och mamma promenerat till ica och köpt godis ikväll, så de har jag hunnit smaska på.

Nu ligger jag faktiskt i sängen och tänker sova om en stund, jag är så trött. Kisse ligger brevid mig och sover, han sover hela tiden, han blir så trött av sin medicin.

Det blir många tråkiga inlägg utan bilder, men jag är faktiskt enormt sugen på att fota nu, det gäller bara att det blir rätt väder, och att man är ledig så man hinner fota på dagen medans det är ljust, det är så fint med all frost överallt, lite sol på det så skulle man kunna få fina bilder (:


Jag bjuder på den. Jag läääängtar så till sommaren!!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0