Härlig skoldag.

Hej, har försökt sitta med bokföringsgrejset ikväll, eftersom vi har prov imorgon. Men jag tror aldrig jag kan lära mig det dära, jag får ingen logik i det. men det är väll bara försöka imorgon ändå antar jag. Förövrigt så har det varit en härlig dag på skolan idag, först sovmorgon till 10 och sen engelska, sen hade vi stallet hela eftermiddagen! :D Och då kollade vi in det nya stallet, och lösdriften, allt var så himla fint! Sen på körlektionen fick vi tömköra! (:

Nu har vi inte indval förrens vecka 6, eftersom jord ska iväg på praktik :/, men när det börjar om ska vi iallafall få börja rida och köra på allvar! :D Läängtar!

Fick hämtning av mamma på från skolan, och då följde jag henne en snabbis på stan. Hon ville ha en ny topp, och då föreslåg jag att hon skulle gå in på Gina tricot. Och hon hittade faktiskt två toppar där! :) Och jag fick en jättefin skjorta! :D <3

Puss <3

Postat av: jenny

Jååå, hoppas de :D

2010-01-20 @ 21:37:24
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0