Ett ton med skolarbeten

Imorgon är det fredag, det gillar vi enormt! (y)
vanlig dag på skolan idag, började dock med ny kurs Djursjukvård, och slutade tidigt eftersom jag inte har nå mer matte!:) Jag har dock ett ton med skolarbeten att göra känns det som, men ska försöka ta itu med det under helgen,

Skriver upp vad jag har att göra. Mest som kom ihåg till mig själv;

Bokföringsprov onsdag v3
Djur i park prov onsdag v3
Fiskprov v4 onsdag

Skrivupgift utrusta ett nybörjar akvarium
Essä om vampyer (typ klar ska bara finjusteras lite ;p)
projektarbetesfrågor
Ridlära, sits, ridvägar
Bokrecension engelska
praktikfrågor till småA

läsa hundens anatomi och sjukdomar (skelett och muskulatur)

Hojja. ;s

Men nu ska jag sätta undan datorn, och sova.
Godnatt<3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0