Ett litet inlägg

Hallå, Var någon dag sen jag skrev ett vettigt inlägg, men ibland är inte blogglusten på topp, eller så har man inte så mycket att skriva om, jag har mkt att tänka på just nu, Men jag känner inte för att skriva om det på bloggen nu.

Igår åkte jag in till till Grans med Bleiki på kvällen och red lite, sen fick han springa på lite lös också eftersom vi var ensamma. Lina föjlde som vanligt med oss ;)

Idag har jag varit ute och gått ung en timme i kylan, hade med mig kameran och tog lite kort som säkert kommer komma in hit så småningsom. Nu hade jag tänkt se ett avsnitt av one tree hill, och äta min kexcholkad. Sen ska jag gå till stallet, tror han får vila idag när det hunnit bli så kallt.
puss <3

Min blogg blev så fin när jag fick ny design :D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0