En ny vecka

Jaha, då var denna helg slut. Det har gått alldeles för fort. Man hinner knappt upppfatta att man varit ledig, och imorgon börjar en ny vecka. Idag har jag iallafall varit ute på en liten skidtur med mamma och mormor, det var väll sådär. Haha, jag är inte riktigt så bra på att åka skidor, eller jag suger rättare sagt. Och så var vi tvugna att skida i djupsnö ibland, och så fick jag vatten under skidorna sista biten, haha. Så jag hade inget glid alls ;) Men det var iallafall härligt att vara ute, längtar tills det blir mer vårigt så man kan fara ut och vara ute hela dagen och grilla och mysa! Jag vill åka skoter! :) Resten av dagen har gått åt åt pluggande, och så har jag (förstås) sett två avsnitt av oth. Är på säsong fem nu. Ponnyn fick vila idag.

Men nu ska jag och kisse sova.
G'natt.


vill ha vår!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0