Dagen

Hejochhå. Sitter här och äter en macka. Dagen är inte så värst mycket att orda om,Ganska normal dag. :) Den nya kursen Djursjukvård som vi har börjat med nyss är faktiskt intressan! :) Kvällen har bestått av plugg, har skrivit om utställningsakvarium. Jag känner mig stressad. Jag är så himla lättstressad så fort jag får lite mer jag måste göra. Igentligen så tror jag inte att jag behöver vara så stressad. Men det bara blir så ändå :/ Det kommer nog bli plugg imorgon efter skolan också är jag rädd. Några bilder får avsluta detta inlägg, och så säger jag godnatt. Även om jag inte ska sova riktigt än! ;)

Dem ska alltid gömma sig när man ska ta kort! ;p

Kaninungarna har vuxit! :D

söt!:)

 

 


Postat av: jenny

nejdåå inte gömmer jag mig. Jag pluggar ju bara nära pappret ;) <3

2010-01-18 @ 21:45:05
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0