Back to school

Hejhallå, då var första skoldagen avklarad. Igentligen inte så hemskt som man alltid tänker att det ska vara, skoj att träffa kompisarna igen! :) men nog var det svårt att komma upp på morgonen, trött var jag minsann. På skolan var allt sig likt, förutom att dem har byggt om i smådjurs, eller dem håller på. Och kaninungarna har blivit jättestora! (: Imorgon börjar microbiologi och genetik kursen, och individuella valet, HÄST :D

Ikväll har jag varit i stallet, longerade ponnyn på plan en stund (:

Men nu ska jag kika runt liter mera på internet, sen sova.
G'natt.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0