Blicka framåt.

Hej, hallå. Jag lever. Jag har dock ingen blogglust. Jag vet inte varför, men det händer inte så mycket just nu, det finns inte mycket att skriva om helt enkelt, jag har ingen inspiration. Det är alltid samma varje dag, skola, plugga,plugga,plugga, och hästen förstås. Hästen klagar jag inte på! Men eftersom jag inte rider särskilt mycket och hårt med honom nu så finns det inte så särskilt mycket att dela med sig av. Det blir är lite enformigt, och jag har inte tagit mig ut och fotat på jättelänge, på grund av att jag helt enkelt inte har tagit mig tid och så har det inte varit väder för det. Jag tror inte jag är ensam om att tycka att allting ibland kan kännas lite tungt just nu, ibland är man bara så trött och less på allt, man blir rastlös. Vill hitta på en massa saker som inte går, längtar till våren, och ljusare tider. Jag känner alltid såhär den här tiden på året. Men jag vaknar nog snart, och får tillbaka lite inspiration och lust. Våren är ju trots allt påväg. Jag ska försöka updatera när jag har någonting att komma med. :)
Puss så länge.

Och föresten, fredag idag ju!!, och fick jättego lunch på skolan. Tacobuffe. :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0