Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag.

Hej, hallå. Nu var det ett tag sen jag skrev hära. Men jag har ju bott på skolan i veckan, och då har man inte riktigt lust att sätta sig ner och blogga, även om man sitter vid en dator. Jag måste som vara hemma vid min egen dator om jag ska få lust att blogga ordentligt, hihi. Vars ska jag börja då?

Har ju som sagt bott på skolan med emma hela veckan, för att vi hade jour i smådjurshuset, vi fick ett finare rum denna gång tycker jag, jag har ätit massor med onyttigt hela veckan, så nu är jag ganska så less.. ;p Men man måste få äta onyttigt när man bor borta. Jouren har gått bra, det har dock varit väldigt kallt i veckan, utom igår. Men vi överlevde det också, man behöver ju bara vara ute när man gör lillstallet. Annars har man köket & Fågelrummet, eller Reptil/gnagarrummet. :) På kvällarna har vi sett film, roat oss i gympasalen, busat med hundarna, och ätit massor med godis. Lina fick bo med mig från torsdag kväll till fredag, och Emma hade med sigge från måndag till onsdag. Jag tror lina tycker det är jättekul att få följa med till grans och busa. Igår hade vi bara en lektion, vi fick slippa samhällskunskapen för att alla skulle få leta skor istället. hahaahahaha ;D Men det gjorde inte mig nått alls! Igår hade vi då jour till 4, vi släppte Juno och keto lösa i ridhuset, hihi. Dem sprang massor, och Sen hämtade vi Shettisarna och släppte dem , och även dem sprang som tokar, två små söta flygande köttbullar såg dom ut som. Sen var det invigning av det nya stallet, så då passade vi på att gå dit och få lite tårta och cider.Det var gott!! och när är det ju SPOORTLOV!! :D så himla härligt. Hade tänkte skriva lite igår men jag var så himla trött, jag somnade i soffan redan vid 10. ;p

Idag har jag följt med Min bror och pappa ut och åka skoter, åkte med christoffer, vi for först till mormor och så skottade dem av ett tak, så det inte skulle rasa in, sen fortsatte vi en sväng upp på kvarnberget, förbi holsträsket. riktigt härligt var det! :D

vårat rum under jouren. :)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0