Glad flicka.

Nu är det helg = Glad flicka. :)

Bara 1 vecka kvar till lovet, till veckan blir det att bo på skolan med Emma för vi har jour. Så då ska vi vara nere i smådjurs 06.45. och fredag går vi till 16.00. Fågelprovet vi hade i dag. tror jag gick rätt så skapligt. Känns alltid så skönt när man har gjort bort prov och arbeten, nu har vi bara ett litet prov kvar i djursjukvården före lovet. Så nu känns det ganska lugnt, är klar med allt annat. :)

Vi har kommit på värsta skojsiga grejjen att göra på friluftsdan. Man får ju hitta på nått eget,om och då kom jag på att vi kunde fara till Syliva och Rida. (Jag, Jenny, Emma, Lisa johanna & madde.) Värsta skoj!! Måste bara ringa och höra så hon har tid just den dan, minns inte exakt vilket datum  det var nu, i mitten eller slutet på mars var det iallafall.
puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0