Mässa, ridning & körning.

Tjohejsan, det känns som att det varit en händelserikdag idag, eller jag har hunnit göra så mycket känns det som, först åkte vi till utbildningsmässan in till stan, alla 2:or och 3:or skulle dit, och alla skulle åka med en citybuss. Det blev liite fullt kan man säga, när vi skulle hem så rusade alla in för att hinna få en plats ;) På mässan gick vi runt och plockade åt oss lite godis och sånt. hihihi. Sen hem till skolan igen och äta lunch. Sen var det indval. Då red vi första passet, och idag fick jag rida Bella Mi. Jag är lite förälskad i den hästen. :) Vi jobbade väldigt mycket på sitsen, och galoppfattningar. Jag måste verkligen börja tänka på hur jag rider även när jag inte rider på skolan så jag får någon ordning på allt. Med sits och sådant, man tänker inte precis på hur man sitter när man rider ut i skogen hela tiden. Sen måste jag stärka upp mig i ryggen. Jag blev taggad på att träna, träna, träna.!! Efter ridningen var det körning Jag och Lisa körde lukas, vi var på körplanen och skrittade, travade mellan konor och sådant, jätteskoj!

Ikväll har jag och Mamma varit och badat i varmbadet, så härligt. Nu känner jag mig helt slut, ska bli skönt att hoppa i säng, fast inte riktig än. Först blir det lite slöande framför denna, och tvn.
puss<3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0