Heeeelg

Heeej, nu är det helg! Wiiiiie ! Vi hade bara svenska imorgon, jag går inte matte B. Så Lisa och jenny ordnade så vi fick skippa svenskan om vi läser hemma istället! :D Så imorgon får jag en skön ledig dag.

Dagen har varit som vanligt, började med idrott imorse och då spelade vi badmington. Jag var ganska bra på att skjuta skjuta upp i taket. Hahaha. Men alla kan inte vara bra på sport! ;) De var faktiskt rätt så roligt, sen har vi haft djursjukvård och då tittade vi på en hund med ett bitsår,Efter lunch hade vi svenska och började läsa Olycksfågeln. Och sist men inte minst. Samhälls. Där vi skulle hitta på ett parti och göra typ en valplansch. De var väll i princip dagen i lite sammanfattning. Hohoh.

Nu ska jag fara till stallet, funderar på om jag ska ut och rida eller inte. Och jag kom fram till att jag kan göra det imorgon när jag är ledig. Jag var ändå så trött nu. Så jag far bara och Fixar för kvällen och myser lite.
puss<3

mitt snömonster. (:



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0