De vackraste sakerna i livet kan man inte se på, de finns i hjärtat.

Hello. Fint väder idag, men så äckligt kallt. Så jag har inte ens varit ut. Jag är så less på kyla nu, jag vill ut i solen få rosor på kinderna. Kunna njuta utan att frysa i flera timmar. Som förra helgen, men det kommer. Snart sportlov juu, och då hoppas vi på värme! (:

Idag har jag inte gjort så mycket, läs så länge vi båda andas. Städat rummet, lyssnat på musik. (gör jag fortfarande) och prata lite på msn. <3

Men nu ska jag såsmåningom ta och promenera iväg till stallet och få lite frisk luft.
puss <3


Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hej:) tack för kommentaren! Gjorde en oplanerad bloggpaus men nu är jag tillbaka :)

svar på ditt inlägg kommer iaf här:

kul att du gilla min blogg =)

men tror ja e lite sen till frågestunden

2010-02-22 @ 06:47:23
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0