Turnaround, every now and then I get a little bit lonely and you're never coming around

Har precis ätit middag, och nu sitter jag och smaskar på blåbärskaka och glass. Inte helt fel! (Y) Skola idag då, en lååång dag. Imorse skulle vi ha djur i park första lektionen, men så var läraren tydligen sjuk, igen. Så då fick vi ha engelska istället. Besviken man blir, djur i park är ju ganska mycket bättre än engelska! Men dock så slipper vi ha engelska på torsdag istället, så antingen för vi sluta tidigare, eller så ska vi ha djur i park då. Ajja, hur som helst så fortsatte dagen med lektioner som inte är så mycket att att berätta om  Otroligt trött jag är nu, känns som jag behöver en ordentlig sovmorgon. Men det är bara bita ihop till helgen.

Ikväll måste jag komma ihåg att plugga in glosorna vi hade till imorgon. Men det fixar jag snabbt sen ikväll, för nu tänkte jag fara till stallet!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0