Min helg.

Hallå, hallå! Har nyss kommit hem från stallet. Har ju som sagt varit iväg med husvagn i helgen, till en fiskesjö bara ca 2 mil bort.. (: For iväg tsm med mamma och pappa, pappa fyllde ju år och ja, vi tänkte att det bara skulle bli mysigt att hitta på någonting. Mamma bakade världens godaste smörgåstårta som vi åt där borta i fredags och jag hade bakat marängtårta, så vi satt och åt alla 4 eller alla 5, med Lina Sen såg vi idol, och fortsatte titta på tv resten av kvällen, lördag så solade vi, gick runt sjön, grillade kött och åt! och sen for jag och mamma hem en sväng på eftermiddagen, köpte godis,chips, tog hand om bleiki och sen for vi tillbaka, gjorde upp en eld på kvällen och grillade lite korv, åt godis och bara myste. Det var väll vad jag har sysslat med under helgen! Riktigt mysigt var det, jag skulle nästan vilja tillbaka :>

Jag har fotat ganska mycket också, haha! Vilket inte är så ovanligt? Men det är kul med bilder! :)













Några bilder från i fredags.. kommer kanske mer sen ! ;)


Postat av: jenny

skojjsigt :D fiina bilder. <3

2009-09-13 @ 18:42:04
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0