Matte plugg.

Hej hallå! Känns som att skoldan har gått jätte fort idag. Kanske beror på att vi slutade 13.50. och det är ett tag sen vi sluta tidigare Första lektionen var ju dock seg, småföretagande. Och det är ju väldigt kul *inte* Sen hade vi idrott, lunch,klassråd och en kort mattelektion.

På tal om matte, så har jag prov imorgon. Och jag tror inte jag kan någonting. Ligger lite efter, matte är inte precis min bästa sida, men hade väll tänkt försöka börja titta på matten nu. Så jag inte behöver hålla på med det hela kvällen. Det är så dåligt att sätta sig vid datorn då får man aldrig något gjort, hamnar bara på massa andra sidor. Men NU ska jag gå och öppna matteboken.




Postat av: jenny

Lycka till med mattepluggandet ;) för mig går det bara kasst sitter vid datorn istället. Är så tråkigt å plugga haha.

2009-09-28 @ 19:05:02
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0