Långpromenad till lösvikshuset.

Goddag, dagen idag började med att jag hade en tandläkartid 9.10, så jag fick sovmorgon (Y) Haha, sen kom jag till skolan till andra lektionen. Och sen var det lunch, och sen hade vi ett lååångt hål till sista lektionen. Då gick vi först till hästarna en stund, sen gick vi den långa vägen till lösviktshuset, och sedan tillbaka igen, och spelade lite biljard i fritidsvillan. Jag var ju bäst måste jag säga, eller så inte! ;) Sen på svenska lektionen fick vi en uppgift att göra, och den fick vi fara  hem och göra! Så vi behövde altså inte ha lektion. Haha. En lektion idag, onödigt dag.. Men det blir trevligt när man har trevligt folk att umgås med! Så det var ju inte så hemst ändå! (:





Jag älskar dig <3



Postat av: Hilda

Vad har hänt med Bleiki??

2009-09-15 @ 15:29:17
URL: http://hildahereiam.blogspot.com

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0