Kalix

Godkväll, kom hem från kalix för en timme sedan ungefär, har varit och fått speciallskorna på bleiki. eller specialskor är det ju inte, vanliga skor, bara att man skor på ett annorlunda sätt. Så det ska nog bli bra, tror det kommer bli ganska skönt för honom när han vant sig, hoppas det iallafall! Han har även fått sin spruta idag, jag vågade ge honom den själv  idag, annars har mamma fått göra ;p Men det var inte så farligt lääskigt faktiskt. fast inte är det ju kul..

näe, nu börjar det faktiskt bli hög tid att hoppa i säng, jag är tröttare än tröttast. Jobbigt att åka bil ;p
+ att det varit en låång skoldag, med prov! Förövrigt så tror jag provet gick ganska bra!

Dröm sött! :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0