Ingen lust att blogga

Hej, har ingen lust att blogga just nu.. Men jag tänkte bara dela med mig och säga att jag faktiskt har helg nu ! =D Något härligt! Inga lektioner på schemat imorgon. Efter en hel vecka med låånga lektioner, och lärare som har babblat på nonstop, inte en enda lektion tror jag vi har fått göra någonting annat än att sitta och lyssna på genomgångar. okej, engelskan fick vi läsa på, men undantag från den.

Ikväll har jag varit hos Malin vi bakade kladdkaka och såg på film! Mys! (:

veterinären kommer imorgon em, och tar bilden han ville ta. Evig väntan, det gör mig nervös. Jag vill veta var det är nu!!

Bloggar mer sen när jag har lust, kanske inte ikväll! Nu ska gå och duscha, se på tv och njuta av att jag är ledig imorgon, dock ska jag släppa ut hästarna så det blir att stiga upp kring 8.. ;p Men det är härligt att vara i stallet på morgonen!

Jag saknar dock att rida!!!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0