Höst dusch.

Hej hallå, idag har det inte hänt så mycket märkvärdigt. Jag for till stallet kring 12, var där och fixade, gav ponnyn sin medicin och pysslade på med lite allt möjligt så klockan blev kring 2 när jag åkte hem.

Åkte tillbaka till stallet kring 6 tiden, tog en promenad med honom. och sedan blev det en ordentlig dusch! Använde barnschampo och tvättade bort all gammal smuts, så nu är han som ny! Hihih! Jag får till och med använda duschmunstycket nu. Det gick inte förut. Då fick han panik. Men nu är han så duktig. Tror till och med han tyckte det var ganska skönt!  Nu står han inne med sitt svetttäcke så han ska torka snabbare, tänkte att han får gå ut med det på sig, annars hinner jag ju inte se honom torr och ren imorgon, det första han brukar göra på morgonen när han kommer ut är att rulla sig. ;)







Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0