Härligt skrittur.

Hmmm, så gick det pluggandet. Efter en timme så blev jag less, även om jag inte fattat nått än Så då for jag till stallet istället och fixade där. Sen bestämde jag mig för att fara ut på en liten skritttur barbacka, och börja känna hur han känns. Och det var så jäkla härligt att bara få sitta på honom!! Mys ponnyn <3 Red hem, in på gården och så ställde vi oss framför fönstret till kontoret där mamma och pappa satt. och bleiki höll på att skrämma ihjäl dem när han stod med mulen framför fönstret. haha. Sen fick han en morot genom fönstret och då var han förstås nöjd och glad. Så det red vi hemmåt igen. Så mysigt!

Ska försöka ta ut honom så ofta som möjligt att röra sig i skritt. Då jag tror att det bara blir värre med stelheten om han får stå still. Sen får vi ju se hur det utvecklar sig i strålbenen med dem nya skorna.

Och nu skulle jag egentligen behöva plugga. Skulle behöva några timmar till på mig. Men hur ska jag orka det nu? Nu är jag hungrig och trött. Får väll skylla mig själv. ;p  jag är inte taggad på att göra prov imorgon kan jag ju säga...


Bilden är tagen för någon vecka sen, över fjörn. Sett från hästarnas hage.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0