Solnedgång

Hej, då var man hemma från skolan. Som ändå har gått rätt så fort, inte segare än segast iallafall. Ikväll blir det till att försöka plugga lite till provet vi har på onsdag i djur i zoohandel. Ska försöka hunna med stallet också!

Igår kväll var jag,pappa och min bror ute och fiskade med båten, provade ett nytt ställe. som vi trodde skulle vara bra, fast det var det inte, inte bättre än stället vi brukar vara på innan. Fast det kan ju vara så att vi inte var på riktigt rätta stället, hur som helst så fotade jag några bilder, haha. Som alltid!











Postat av: Hilda

Jag såg dig idag ;)

2009-09-21 @ 17:44:26
URL: http://hildahereiam.blogspot.com

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0