Stallet.

Fick en anonym kommentar om vars jag köpte min rosa kläning, som jag hade på mig på bilderna i föregående inlägg Och svaret är VILA i gallerina i piteå. Köpte den till examen i 9an! (:

Hur som helst, kom nyss hem från stallet, var där och fixade. Och min ponny var så fin, han luktade så gott av schampo! För ett tag sen var det hur härligt väder som helst, men nu kom det dimma på en gång :/ Hade tänkt ta en promenad med honom, men nu kändes det inte lika lockande längre.. Kanske sen. Lägger in någon bild, då kameran fick hänga med till stallet. Vilket inte händer så ofta! ;) *ironi*

Tycker om täcket! (:



Kolla så ren han är! :)


En liten jämförelse bara! ;)

Här var han inte så ren! Denna bild är från förra hösten!


Bleikis hagkompis harry fick också hänga med på bild! (:...


...och busen! (:


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0