Bilkörning.

Dagen började med skola, två lektioner och tacobuffe till lunch! (y) Gott! Efter Lunchen vandrade jag och Emma vidare till bussen, jag var hemma kring 12.00 Sen kom pappa och hämtade mig och vi for upp till holmträsk! Till min farmor och farfar. Där körde jag bil, våran gamla volvo som vi ställt undan, jag gasade runt på ängar,skogsvägar, körde slalom mellan plogpinnar, backade och busade ganska mycket ;) Moha, det var ganska kul! ;) Ni skulle ha sett mina skills när jag gasade full fart runt plogpinnarna, haha skojja. Mejade ner en pinne en gång. Bara en! Faktiskt! ;) Mellan bilkörningen så tog jag fram kameran och fotade litegrann.

Annars ikväll har det inte hänt så mycket, och kommer inte göra det heller. Är så trött, så jag läntar efter sängen Det är så skönt att det är fredag! (y) Har varit i stallet, duschat, sett idol. Och nyss satt jag och såg kändisdjungeln men det blev så trygt så jag gick hit en stund. Men nu ska jag ta och gå tillbaka till tvn.

Ha en jättebra helg allihopa! (:

Hihih, slalompinnar ;)






Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0