Turnaround, Every now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by

Hallå, hallå! Nyss kommit ut ur badrummet, tagit ett skönt bad! Det var riktigt länge sen jag gjorde det sist, så det var på tiden! Känner mig riktigt fräsch, som ny! (:  Nu sitter jag och äter en macka jag gjorde i mackgrillen.

Nåväl, tidigare idag så har jag följt mamma en sväng på stan och sprungit runt på massor av affärer och vi har köpt lite allt möjligt. Inget som är så intressant att veta.. Jo förssten, köpte glyckosamin åt bleiki Så från och med idag har han börjat få det. Sen fick han nya mathinkar, och banangodis :>

När vi komm hem från stan så åt vi middag, grillat kött med egengjorda pommes frites! Riktigt gott!

Och tidigare ikväll så var jag och mamma ute på en skrittur med bleiki. Mamma gick med som sällskap, och jag red barbacka. (:

Men nu ska jag äta upp min macka och kika runt lite...
Ha det så bra.
puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0