Turnaround, Every now and then I get a little bit restless and I dream of something wild

Hejsan! Någon som blåst bort idag, eller regnat bort? Haha. Fyf*n vilket väder det var i morse altså, spöregn och storm. Det dånade i hela huset. Jag var väldigt nära på att strunta i skolan och bara bädda ner mig i sängen igen, men näe, till skolan tog jag mig ändå.. Iklädd som en eskimå,haha så kom jag nästan torr till skolan! (: Bara skorna som blev lite blöta. Första lektionen som var svenska så fortsatte vi se film, när mörkret faller. Och den var så hemsk,så hemsk. :( Kommer få mardrömmar. Ajja, dan fortsatte med tråkiga, och extremt tråkiga lektioner som inte är värt att orda om.

Nu sitter jag iallafall hemma, nu är vädret lite bättre. Blåser mycket, men inge regn iallafall. Så kan nog hända att jag tar en skrittur med ponnyn ikväll. Dock så har jag prov i samhälls på fredag ;s Så jag behöver plugga till det också, bläää!

Men nu ska jag fortsätta kika runt på internätet tills middagen är klar.. (:
puss <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0