Stallet idag..

Hejsan, hejsan! Idag har varit i stallet, ovanligt? Kanske inte. (;

Gav hästarna lunch direkt jag kom dit, fyllde harrys och bleikis vattenhinkar. Måste sätta ström till hinkarna nu,så de värms. Då de fryser på natten. Måste be pappa göra det snart! Det är gode bra att dem kan ha tinat vatten även på vintern, dem dricker ganska mycket! :) Bleiki är så smart, om någon glömmer lyfta locket från hinken så puttar han av det själv, så han komms åt och dricka. Dock gör han det inte på harrys även om hans egen har blivit tom, haha. söteponnyn <3

Näväl, mockade och fixade allt det andra sen, medan Bleiki åt sin lunch. Sen tog jag in honom, pysslade och for ut en sväng i skogen, tog sadel denna gång, det är längesen jag hade sadel faktiskt, minns inte ens när. Men iallfall så blev det en skrittur som vanligt, provade bara trava en kortis  i slutet, först gick det bra, men andra gången så snubblade han så han nästan gick omkull... :/


Ingen seriös bild, kapade ju halva huvudet. Men nog är han gode söt min mysponny! (;



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0