Sjuk

Godmorgon.

Jaha, nu har jag också blivit sjuk, nu är det rena sjukstugan här. Bara min bror som klarat sig än så länge. Vaknade inatt med feber, och hosta. Har ont i hela kroppen.Hoppas jag överlever, eller så kanske jag blir ett svin? ;p  Det var en riktig pärs att släppa ut hästarna imorse, men det gick. Just typiskt att man blir sjuk när man är ledig, och på lördag skulle ju jag och Emma och rida hos sylvia. Men nu lär det inte bli nått med det i helgen iallafall. Hoppas inte jag smittar alla jag varit i närheten av nu.

sitter och dricker te, brukar alltid dricka det när jag är sjuk. Det är så gott med något varmt som stoppar hostan en stund.


Postat av: jenny

Neeej e du sjuk :/ å du var på skolan igår då kommer jag oxå bli sjuk för känner mig inte som jag kände mig igår. :( Typiskt å bli sjuk på våran lång helg. Krya på dig carro! <3

2009-10-15 @ 11:21:04
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/
Postat av: jenny

Neeej e du sjuk :/ å du var på skolan igår då kommer jag oxå bli sjuk för känner mig inte som jag kände mig igår. :( Typiskt å bli sjuk på våran lång helg. Krya på dig carro! <3

2009-10-15 @ 11:21:15
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0