Lördag kväll.

Hej! Ikväll åkte jag och Mamma med bleiki till Grans ridhus. Red barbacka, hihi. Lina fick också följa med, så mamma sprang och roade sig Med henne, byggde hinder som hom hoppade över o.s.v. Hihi.

På måndag åker jag bort. Till Kalix. Jag, Emma och Jenny ska ha våran praktik dära i 2 veckor. Det blir säkert kul. Har inte börjat planera vad man ska packa dock. Men det löser sig nog. Jag ska komma hem till helgen dock (!!!) Mår lite dåligt över att jag inte kommer kunna rida bleiki dock, hovslagaren ska komma på onsdag och då får han broddar, men mamma har lovat att ta honom på promenader. (:

Men nu ska vi äta varma mackor, och sen ska jag se film tre systrar och en mamma. På tv4. Och äta upp allt mitt godis. För nu blev jag sugen! :D

puss <3

Postat av: jenny

Ska vi åka hem på helgen :o även om vi får "jobba" på den?

2009-10-31 @ 22:48:31
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0