Höstlov!

Nu är det höstlov!! Så himla skönt! :D Det var efterlängtat!

Sitter och ser idol ikväll, men just nu är det nyheter och då kan man ju passa på att slänga in ett litet inlägg.
Det blev en superkort, och superslapp dag på skolan idag. Hade bara en lektion, så tog tidiga busen hem. Sov en stund när jag kom hem (a) Eller råkade somna när jag låg i sängen och såg tv. Haha.

Imrgon ska jag hjälpa min kära far att hämta spån, så ska inte sova aldelles för länge, Ponnyn skulle verkligen behöva broddar nu (!!!), det går inte ta ut honom ens på en promenad, och jag är så rädd att han ska göra illa sig i hagen. Men vi ska ringa och höra på måndag. Jag och Mamma kanske ska fara till grans ridhus i helgen, det är inge bra om han bara står, då stelnar han bara till ännu mer. Har ju varit sjuk nu en vecka och då har det inte blivit så mycket promenader/skritturer. Så vi tänkte kanske fara en sväng till ridhuset fastän jag bara ska skritta omkring! (:

Nu ska jag kolla facebook lite snabbt, och så ska jag se idol igen! :)
Ha det super !! <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0