skyltsöndag.

Goddag, eller godmorgon eller vad man nu vill säga. Jag har iallfall varit uppe ett bra tag. Jag och Mamma ska en sväng till stan idag och kolla på skyltsöndagen! (=  Det är ganska kallt idag. Iallafall mot vad man är van. Det kanske finns ett litet hopp om att det kommer lite snö imorgon eller på tisdag. Enligt vädret ser det ut så. Så vi får hålla tummarna!!

Tänkte visa några gammla bilder på bleiki. Som jag fått av hans gamla ägare.

Bleiki när han stod på Norets islandshästar i skellefteå. Där tror jag han var 7år.

Bleiki när han bodde i lycksele, med unghästen zaid. Ungefär 18-19år tror jag.




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0