Öppet hus på Grans.

Hello, nyss kommit hem från skolan och stan. Var ju öppet hus där idag så vi hade vanliga lektioner. Men vi är lediga på måndag istället! Och så började vi 10 och sluta 2, så det blev ju inte en jättelång dag. Första lektionen var med fia i smådjurs, då kollade vi tänder på marsvin,klippte klor och badade dem o.s.v. Man fick höra mycket roligt där inne, haha. Det var en som inte visste vad ett marsvin var, och en trodde att degusarna var en sorts ödla, om dem var seriösa vet jag inte. Men kul lät det då ;p Sen hade vi engelska, också i smådjurs, alla berättade om ett djur på engelska. Dock inte jag, för jag var sjuk när dem skrev det, så jag slapp, tur det! (:

Sen komm mamma och hämtade mig, och så åkte vi in till stan en sväng, skulle köpa ett nytt headset till telefonen eftersom jag tappat bort mitt gamla när vi for till Kalix. Men dem hade det inte hemma, så jag skulle få det till veckn istället. Sen hade mamma några ärenden på Dollarstore så då följde jag in där och köpte chips ;D

Var och släppte ut hästarna före skolan, och det var så kul och se bleiki idag. Han var busig, han sprang och bockade, och studsade. Så kul att se honom så mycket bättre! :D

Nu ska jag nog ta och se att avsnitt av oth medans jag väntar på att vi ska äta.
puss<3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0