Ingen skola idag.

Hej. Ingen skola för mig idag. Som sagt förkyld, så jag orkade inte till skolan idag.

Har superduperdunder mycket att göra före jul känns det som.

Ligger efter;
*Skrivuppgift svenska, När mörkret faller (gjorde idag! :D )
* Skrivuppgift i svenska om våld
*skrivupgift i samhällskunskap hotel roanda. (har inte ens sett filmen. sjuk då.)
* Prov djur i park som jag missade när jag hade "svinesnuva" haha.

Kommande;

*Prov sällskapsdjur
*prov djur i zoohandel
*Nat. prov matte
*någon konstig upgift i små f. A där vi ska skriva om en butik.
*hem prov matte
*Samhällskunskaps prov

Hur ska jag hinna med detta? :O

Säkert nått jag glömt, och mer lär det väll komma.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0