Försvunnen häst.

Hallå,hallå. Har nyss ätit middag och sett klart avsnitt 7 av one tree hill! (:

Det blev en lite mer händelserik dag i stallet idag än väntat, haha. Näe men jag for ut och red en sväng barbacka idag, och när jag var bakom norrvallen vid gamla snickeriet, så sitter jag i andra tankar och sjunger för mig själv. då rasar det lite snö precis brevid bleiki, och han tvärspringer iväg i galopp, innan jag ens hinner tänka så landar jag med ryggen före i backen. Och bleiki bara fortsätter springa iväg. När jag ställer mig upp så är han borta, jag ser han inte någonstans, jag får typ panik, men tänker att han nog måste ha sprungit hem eftersom det var så nära. Så jag skyndar mig hem, och där står han brevid chessi och twiggys hage och försöker krafsa upp gräs under snön. När han får syn på mig komma gåendes så står han och tittar på frågande på mig, haha. Dumma ponny, man kan ju inte lämna sin matte sådär.. Men det var ju inga stora vägar han sprang över, så det var nog ingen större fara. Det är första gången han har sprungit iväg sådär när jag ramlat av. Annars brukar han stanna. Men man vet ju aldrig med dessa hästar! (: Är lite mörbultat i ryggen nu, haha. (;

Gammal bild!



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0