Bio och Ridning !!

Hej! Måste ju börja med att säga att New moon var super dunder fantasiskt bra! Jag och Malin gick och såg den på bio ikväll. (= Gud så bra den var. Nu vill jag se 3an.                       

Var med Malin tidigare idag också, och red Austri medans hon red gandur. Så kul det var, speciellt när man börjar fatta litegrann hur man ska rida honom, med hjälp av eva. (= Det var länge sen jag fick rida ordentligt. Så det var väldigt väldigt kul! Skulle inte ha velat sitta på Gandur dock ;p, som både stack iväg till skogs och bockade nästan av Malin. buse!

Och föressten så funkar datorn igen. Men det har ni nog redan fattat. Annars skulle jag ju inte kunna skriva här. Den blev lagad igår, så jag behövde inte vara utan dator i helgen. (=

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och snart se om det är något bra på TV.



Austri får stå för bilden idag. Den är från i våras dock. (:




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0